Nog een paar dagen...... - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Jan-Evert Joosen - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen...... - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Jan-Evert Joosen - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen......

Door: J-E

Blijf op de hoogte en volg Jan-Evert

12 Juli 2015 | Nederland, Gorinchem

We tellen af naar donderdag 16 juli. Muziek op de mp-3, flodderboekjes op de ereader van Ingrid. Ik heb er genoeg. We nemen nog wat bladen mee en dan moet het wel genoeg zijn. Net afscheid genomen van Sieb (die zien we niet meer vóór onze vakantie). Margit brengt ons 's ochtends naar Schiphol. Arlene en Evi komen woensdag 15 juli nog gedag zeggen, onder het genot van door mij gebakken pannenkoeken. Ik ben met de laatste staatsexamenklus bezig en de deadline is precies woensdag 15. Alles past als puzzelstukjes in elkaar. In grote lijnen komt de reis neer op 4 dagen appartement New York, rijden tot 16 augustus met veel d-tours en daarna nog 4 dagen appartement in San Fransisco. Alles bij elkaar is de officiële route van de highway 5565 km. Natuurlijk rijden we (véél) meer want we willen ook nog (véél) meer andere dingen zien. Yellowstone bijvoorbeeld maar ook Mount Rushmore met de 4 presidenten uitgehakt in de Rocky Mountains. We houden het weer bij in een exel-bestandje.

Jan-Evert

Reislustig. Docent mbo met een paar nevenfuncties. Gelukkig (en lang) getrouwd met Ingrid. Twee prachtige dochters, een schat van een kleindochter (2010).

Actief sinds 12 Juli 2015